Saturday, June 09, 2007

Poem Five - Soul Draws



Soul Draws
(can çizer)

öptüm evet. boyunca.
cam üfler gibiydim. can çizer.
parmak izlerim de cin ali çiçeğim de
gülen kadın: derin üstünde. hoh de.
tinin söyler. ten tarih tutar.
dil en tende çizelge.

ölümü gördüm evet. kente dönmüş
film festivalinde jüri üyesi.
önden seyrediyor sahneler güneşinmiş
ölümüm yaman bir sarıkanlı. deliye yakın
veliden gün almış doru bir sıcak.
kanımca birkaç gün daha kalacak.

özledim evet. sinema diyorum izle sen.
benim sanrım susamayan ateş,
alacağı var da ondan! diyor dinmeden,
yağdıkça yağıyor annem.
özverin burada geçmiyor desem. süzülecek.
doyunca sevsem tek, göğsüne sinsem…

evet geçtim. yler üstü bir hayattı.
Y üstüne bir sevi. o seçmedi.
uyumuştum oysa. geldikçe düşüm.
aktım suyunca, dağ ve şirin ne demek.
ölümse şimdi, şu öpüşen, ölümsem demin bu
günü sürme çekmişim üzülme gözlerime.

Nurduran Duman

No comments: